Eksperci

Sylwetki ekspertów, prowadzących warsztaty, mentorów, którzy wspomogą uczestników projektu KIPA2B

Marcin Maziarzewski

Marcin Maziarzewski

Udostępniaj i zarabiaj / Od zera do serwera

reżyser filmowy, reżyser animacji, scenarzysta i projektant gier. Od wielu lat w branży reklamowej, jako scenarzysta i reżyser spotów telewizyjnych i internetowych. Współtwórca, wraz z Krajową Izbą Producentów Audiowizualnych, konferencji „Game Story” poświęconej relacjom między filmem i grami komputerowymi. Zainteresowany interaktywną narracją, a także wszystkim, co łączy film z nowymi technologiami.

 

Tomasz Nowak

Tomasz Nowak

Game Story II / Udostępniaj i zarabiaj

Działa w branży produkcyjnej i licencyjnej od 22 lat, właściciel Grupy BB Media Ltd., której podstawowym biznesem jest zarządzanie licencjami producentów w obszarze dystrybucji online na całym świecie. Grupa BB Media Ltd. produkuje, promuje i dystrybuuje dla największych platform VOD na świecie. Współpracuje z firmą Google, której jest certyfikowanym partnerem na platformie YouTube (Audience Growth oraz Digital Rights ), jak również z iTunes, Google Play, Netflix i Showmax. Z roku na rok poszerza możliwości dystrybucji o kolejne platformy lokalne lub z zasięgiem światowym we wszystkich modelach dystrybucji online.

 

Julian Sadovy

Julian Sadovy

Udostępniaj i zarabiaj

Digital Strategist, Partner warszawskiej agencji reklamowej JERO, zajmuje się obsługą kluczowych klientów w zakresie tworzenia strategii komunikacji digitalowej oraz wsparcia w wykorzystaniu nowych technologii i innowacji. Certyfikowany partner YouTube i Google AdWords. Pasjonat nowych technologii i innowacji w komunikacji. Swoje doświadczenie zdobył współpracując z międzynarodowymi organizacjami związanymi z filmem, reklamą oraz szeroko rozumianym pojęciem digital. Pracując we Florecji w największym we Włoszech portalu internetowym o kinie i ludziach kina (ok. 9M wizyt miesięcznie) analizował i koordynował komunikację w Social Media. 

Sylwester Krawczyk

Sylwester Krawczyk

Udostępniaj i zarabiaj

Account Director for End Clients, od 1.5 roku w Chimney, wspiera Klientów w realizowaniu skutecznych kampanii video. Ponad 12-letnie doświadczenie w digital i content marketingu, zdobywane między innymi w OS3, Hypermedia Isobar (Dentsu Aegis Media) i Przeagencji. Z sukcesami pracował dla marek Guinness, Desperados, Frugo, PwC, Grupy Żywiec, PKO BP. 

 

Olga Budziszewska

Olga Budziszewska

Od zera do serwera

absolwentka kryminologii Uniwersytetu Warszawskiego, od 12 lat związana z cyberbezpieczeństwem i zarządzaniem bezpieczeństwem informacji. Od 4 lat pracuje w Microsoft wspierając wdrożenia projektów w chmurze obliczeniowej Microsoft Azure. Jako Cybersecurity Assurance Manager pomaga jednostkom samorządu terytorialnego oraz organizacjom edukacyjnym w bezpiecznej transformacji cyfrowej. Wcześniej związana z branżą badań rynku – realizowała projekty badawcze dla administracji, edukacji, ochrony zdrowia, biznesu i organizacji pozarządowych. Zwolenniczka nowych technologii w biznesie i edukacji oraz orędowniczka budowania kultury cyfrowobezpiecznej w firmach i organizacjach.   

Jakub Aleksander Rżany

Jakub Aleksander Rżany

Od zera do serwera

Sales Excellence Manager & Technical Support w Microsoft. Community manager w projekcie Microsoft First League zrzeszającym fanów nowych technologii w ramach, którego popularyzowane są nowoczesne urządzenia i innowacyjne rozwiązania. Od 3 lat w Microsoft. Pierwsze kroki stawiał w firmie Nokia. Absolwent dwóch technicznych kierunków Politechniki Warszawskiej – Mechanika i Budowa Maszyn z Mechatroniką oraz Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Pasjonat nowych technologii i innowacji w dziedzinie komunikacji. Reprezentant polski w Futbolu Amerykańskim.

Krzysztof Jóźwiak

Krzysztof Jóźwiak

Od zera do serwera

Pracuje jako Microsoft Technology Consultant w firmie Copmarex. Zajmuje się technologiami Microsoft dotyczącymi lokalnej serwerowni i chmury obliczeniowej. Posiada certyfikację MCP, MCTS, MCSA, MCSE i MCT. Swoją wiedzą dzieli się aktywnie jako szkoleniowiec i prezenter na wielu konferencjach. Prywatnie kinoman. 

Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska

Art2Business

Wiceprezes i współzałożycielka UNIMOS od ponad 13 lat wspiera firmy, uczelnie, klastry i regiony w internacjonalizacji, eksporcie i realizacji sieciowych projektów międzynarodowych (budżet +20 mln euro). Specjalizuje się w budowaniu konsorcjów do projektów ponadnarodowych (nauka, biznes, administracja), wspieraniu firm w rozwoju innowacji oraz koordynacji współpracy międzynarodowej instytucji z Polski, Europy i Ameryki Południowej. Absolwentka stosunków międzynarodowych na Universidad de la Republika w Montevideo, obecnie doktorantka w Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Biegle włada j. hiszpańskim, angielskim i portugalskim.

Małgorzata Walczak

Małgorzata Walczak

Art-to-business

Przedsiębiorca i inwestor. Dyrektor PFR Ventures i Funduszu Funduszy –  PFR NCBR CVC, założycielka i partner zarządzający ENEA Innovation Venture Capital Fund. Inicjatorka i partner zarządzający wieloetapowym funduszem VC, złożonym z dwóch funduszy VC: WinVentures  i WinQbatar. Jest współzałożycielką HelixVenturesPartners, pierwszego w Polsce funduszu VC opartego o finansowanie ze środków prywatnych i publicznych. Absolwentka MBA na University of Minnesota i SGH w Warszawie, magister kulturoznawstwa UW oraz D.E.A. na Sorbonne University (Paris VII, III) oraz dziennikarstwa i nauk politycznych UW.

Katarzyna Wierzbowska

Katarzyna Wierzbowska

Art-to-business

Przedsiębiorca społeczny, współzałożycielka, fundatorka i prezeska zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, inicjatorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, mentorka, współzałożycielka Klubu Inwestorek Indywidualnych Black Swan Fund. W ramach działań Fundacji stworzyła pierwszy w Polsce program akceleracyjny dla kobiet oraz powołała do życia Klub Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Ma 20 letnie doświadczenie w marketingu, komunikacji, PR i CSR, jest też niezależnym konsultantem. Doradza firmom i organizacjom.

Krzysztof Mikulski

Krzysztof Mikulski

Art-to-business

Wykwalifikowany top manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu, rozwoju oraz zarządzaniu biznesem w Polsce i zagranicą. Pełnił funkcję managera, dyrektora rozwoju biznesu i badań, członka zarządu w wielu firmach, w tym medialnych, internetowych oraz w funduszu inwestycyjnym działającym na rynku seed/startup. (Wirtualna Polska, Business Angels Seedfund, Agora, Agora Ukraina, GoldenLine, Polskie Badania Internetu, i inne). Doradza również młodym przedsiębiorcom i poczatkującym firmom w zakresie walidacji modeli biznesowych, budowy wartości firm oraz poszukiwaniu finansowania/inwestora, a także w kompleksowym przeprowadzaniu inwestycji.

Marcin Marczyk

Marcin Marczyk

Art-to-business

Producent filmowy i TV, entuzjasta nowych mediów i niestandardowych sposobów narracji. Uczestnik Power To The Pixel i Multi Platform Business School. Inicjator i współorganizator spotkań StoryCode Warsaw, współzałożyciel Fundacji Pełne Zanurzenie, której celem jest m.in. szerzenie wiedzy o nowych technologiach w służbie opowiadaniu historii.

 Marcin Łunkiewicz

Marcin Łunkiewicz

Art-to-business

Producent i założyciel studia filmowego Zielony Pomidor, od 2008 roku jego produkcje zdobyły ponad dwadzieścia nagród na festiwalach w Polsce i na świecie. W 2015 założył mimo.ooo, pierwsze w Polsce studio dedykowane kreacji, produkcji i dystrybucji treści VR i Cinematic VR.Producent pierwszego na świecie serialu w technologii 360 „Para nie do pary” z Magdaleną Różczką i Pawłem Małaszyńskim w rolach głównych, dystrybuowanego na platformie player.pl oraz wielu innych projektów VR m.in. dla marek HBO, Carffour czy Toyota. mimo.ooo jest także autorem kilkunastu interaktywnych aplikacji i gier VR w tym: „Be a Bee” – platforma Oculus Rift, „Sorcerum” – platforma HTC Vive, czy „Horse Riding Jumping Master” – platforma Samsung Gear VR.

Paweł Schreiber

Paweł Schreiber

Game Story II

Adiunkt w Katedrze Filologii Angielskiej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, specjalista w zakresie współczesnego dramatu brytyjskiego. Krytyk teatralny („Teatr”, „Didaskalia”). Współtwórca bloga Jawne Sny (www.jawnesny.pl) zajmującego się problematyką gier wideo i ich związków z pozostałymi gałęziami kultury. Współautor programu specjalizacji GAMEDEC-badanie i projektowanie gier na UKW. O grach pisywał m.in. w „Przekroju”, „Didaskaliach”, „Chimerze” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”, obecnie recenzent miesięcznika „Pixel”

Tomasz Czajkowski

Tomasz Czajkowski

Game Story II

Producent cinematiców i kierownik projektu: „Innowacyjne wykorzystanie silnika gry komputerowej w celu obniżenia kosztu i skrócenia czasu produkcji filmu animowanego” dofinansowanego w ramach konkursu GameINN w Studiu Produkcyjnym Orka. 

Tomasz Strzałkowski

Tomasz Strzałkowski

Game Story II

Posiada ponad 14 lat doświadczenia w produkcji gier. Pomysłodawca i „rdzeń” zespołu Telepaths Tree, od początku swojej kariery związany z branżą gier. Zarówno prywatnie jak i zawodowo pasjonat grafiki 3D. Jego prace prezentowane są na wielu wystawach na całym świecie, w międzynarodowych magazynach takich jak 3D Artist, 3D World, Creative Magazine, ImagineFX, a także albumach Digital Art Masters i BIOMECH ART:Surrealism, Cyborgs and Alien Universes. Absolwent Wyższej Szkoły Sztuki Stosowanej w Poznaniu (magister sztuki). Jego prace dostępne są na stronie: tomstrzal.com 

Michał Konwicki

Michał Konwicki

Game Story II

Producent cinematiców i kierownik Grafik 3D. Tworzył ilustracje, animacje, reklamy, efekty do filmów, wizualizacje architektoniczne, filmy animowane. Przez wiele lat tworzył wizualizacje architektoniczne dla największych studiów polskich i zagranicznych, następnie związał się z reklamą, efektami do filmów i filmami animowanymi. Poza pracą zawodową tworzy grafiki 3d publikowane między innymi w albumach Expose 8 i 9, w magazynach 3dcreative, 3D World, wyróżniane na stronach CGSociety, 3DTotal, CGArena, The Gnomon Workshop i innych. Obecnie związany zawodowo ze Studiem Produkcyjnym Orka jako lead działu animacji

Dominik Gotojuch

Dominik Gotojuch

Game Story II

Dominik Gotojuch miał zostać aktorem, a jednak ukończył inżynierię oprogramowania. Już po dwóch tygodniach pracy w Lionhead Studios wiedział, co chciałby robić do końca życia – tworzyć gry. Początkowo pracował w dużych studiach AAA jako programista AI, w tym przy Fable III oraz Wiedźminie 3. Po kilku latach zdecydował jednak, że ma ochotę zaznać większej swobody kreatywnej. Tak powstał niezależny zespół Robot Gentleman, który zadebiutował pozytywnie przyjętą przez graczy czarną komedią „60 Seconds!”.

Juliusz Zenkner

Juliusz Zenkner

Game Story II

Juliusz Zenkner jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, gdzie studiował malarstwo i animację. W swojej karierze zawodowej przez dłuższy czas współpracował ze studiem Platige Image, a w jego dorobku artystycznym znajdują się takie filmy, jak „Essential Killing” Jerzego Skolimowskiego oraz „Melancholia” Larsa von Triera. Od 2014 roku związany z niezależnym studiem Robot Gentleman jako dyrektor artystyczny gry „60 Seconds!”, która miała swoją premierę w maju 2015.

Magdalena Cielecka

Magdalena Cielecka

Game Story II

Producentka gier w katowickim studiu Artifex Mundi odpowiadająca za tytuły „Clockwork Tales: Of Glass and Ink” oraz „Grim Legends 2: Song of the Dark Swan”, „Grim Legends 3: The Dark City”. Grami zajmuje się także od strony naukowej, jest doktorantką Instytutu Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Jagiellońskiego prowadzącą zajęcia z projektowania gier oraz ludologii. W swych zainteresowaniach badawczych oscyluje pomiędzy historią rozwoju gier przygodowych, a projektowaniem relacji na linii protagonista-gracz. Nie czeka na Obywatela Kane’a gier wideo

Maciej Miąsik

Maciej Miąsik

Game Story II

Weteran polskiego przemysłu gier, doświadczony deweloper. Zawsze robi to, co jest konieczne, aby zrealizować projekt, nawet jeśli oznacza to ciężką pracę i spędzanie długich godzin nad grą. Posiada praktyczną wiedzę we wszystkich obszarach rozwoju gry: programowanie, projektowanie, kreacja, realizacja dźwięku, zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem, relacje biznesowe, edukacja. Współautor kultowego Electro Body, oraz wielu innych znanych tytułów: Fire Fight (pierwsza polska gra wydana przez Electronic Arts), serii gier przygodowych Schizm, oraz pierwszego Wiedźmina. Obecnie pracuje we własnym niezależnym studiu Pixel Crow a także wykłada w PJWSTK, Warszawskiej Szkole Filmowej oraz Plenerach Film Spring Open

Nataša Vujnović Sedlar

Nataša Vujnović Sedlar

Game Story II

Posiada dwa tytuły magisterskie; jeden z Elektrotechniki i Informatyki a drugi z Zarządzania Przemysłowego na Wydziale Nauk Technicznych Uniwersytetu w Nowym Sadzie, Serbii. Po zebraniu bogatego doświadczenia w pracy jako naukowiec i kierownik różnych międzynarodowych projektów, na początku 2016 roku rozpoczęła pracę w studiu deweloperskim Eipix Entertainment jako kierownik projektów ds. pozyskiwania funduszy. Obecnie jest kierownikiem projektu pn. „Chronicles of the Overworld” dofinansowanego w ramach programu Kreatywna Europa, komponentu MEDIA.

Brjann Sigurgeirsson

Brjann Sigurgeirsson

Game Story II

Brjann tworzy gry komputerowe i prowadzi studio tworzące gry – Image & Form, w którym kieruje ponad 15-osobowym zespołem deweloperów. Jego specjalnością są: gry, PR i marketing, projektowanie gier, programowanie stron internetowych, GUI, projektowanie graficzne, animacja, redakcja, pisanie techniczne.

Mattias Ljungström

Mattias Ljungström

Game Story II

Mattias jest projektantem i głównym deweloperem w studiu Spaces of Play tworzącym gry tj. „Future Unfolding” czy „Spirits”. Ma duże doświadczenie w tworzeniu gier na urządzenia mobilne, konsole i PC. Pracował dla firmy Smule tworząc grafiki i interakcje wizualne na aplikacje iOS. Wcześniej był adiunktem w Departamencie Projektowania Gier i Mediów na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Poczdamie.

Stan Just

Stan Just

Game Story II

Stan Just jest pasjonatem gier pracującym obecnie jako Kierownik ds. Badań i Rozwoju w firmie CD Projekt S.A. Jako przewodniczący Komitetu Sterującego koordynuje przebieg Programu Sektorowego GameINN ze strony Stowarzyszenia Polskie Gry, w którym również pełni rolę Członka Zarządu. Podczas swojej kariery jako producent gier, miał okazję zarządzać zespołami pracującymi m.in. nad: „Two Worlds II”, „Anomaly: Warzone Earth”, czy „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Jest absolwentem kierunku Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Canadian Executive MBA na Université du Québec à Montréal.

Mariusz Szypura

Mariusz Szypura

Game Story II

Mariusz Szypura jest właścicielem niezależnego studia deweloperskiego – Telehorse. Studio pozwala mu rozwijać wszystkie swoje umiejętności i tworzyć gry na własną rękę. Robi gry z Unity, jest on również projektantem grafikiem, dyrektorem kreatywnym i producentem muzycznym. Zajmuje 26. miejsce w rankingu 50-ciu najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie opracowanym przez Brief.pl

Alicja Grawon-Jaksik

Alicja Grawon-Jaksik

Game Story II

Dyrektor Krajowej Izby Producentów Audiowizualnych. Od 2007 r. zawodowo związana z branżą filmową. W latach 2011-2013 reprezentantka Ministra Kultury w Komitecie Programu MEDIA Unii Europejskiej w Brukseli. W latach 2011-2015 Sekretarz Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego w Warszawie. Absolwentka Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorantka Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Członkini Rady ds. Cyfryzacji w Ministerstwie Cyfryzacji. 

Jakub Marszałkowski

Jakub Marszałkowski

Game Story II

Wykładowca i badacz na Politechnice Poznańskiej. Od pięciu lat organizator Game Industry Conference w Poznaniu, największego wydarzenia B2B w Europie Środkowej i Wschodniej. Współzałożyciel i członek Rady Fundacji Indie Games Polska.

Paweł Miechowski

Paweł Miechowski

Game Story II

Communications Manager i Senior Writer w 11bit Studios, którego jest również współzałożycielem. Z powodzeniem tworzy gry od ponad 20 lat. Jest współautorem sukcesu m. in. nagradzanej na całym świecie “This War of Mine”

Michał Gembicki

Michał Gembicki

Game Story II

Związany z CDP i CD PROJEKT od 2006 roku. Swoją karierę zawodową zaczynał w Agora S.A. jako członek zespołu projektowego pracującego nad utworzeniem Gazeta.pl. Następnie pracował dla IDG Poland, koncernu wydawniczego w branży komputerowej, gdzie z powodzeniem zarządzał sprzedażą i marketingiem czasopism. Obecnie piastuje stanowisko Prezesa CDP, najbardziej rozpoznawalnego dystrybutora i wydawnictwa gier wideo w Polsce. Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji oraz Członek Rady Fundacji Indie Games Polska. Niedawno rozpoczął nową inicjatywę biznesową, globalne wydawnictwo niezależnych gier wideo – Klabater. Najnowsze tytuły: Heliborne, Regalia of Man and Monarchs.

Paulina Robaszyńska-Janiec

Paulina Robaszyńska-Janiec

Game Story II

Właścicielka firmy The House of Fables z ośmioletnim doświadczeniem w branży gier. Współtwórczyni kilkunastu gier z gatunku casual. Z zawodu programistka i level designer

Share This