Program

Program Warsztatów KIPA2B dla. Lista tematów i osób prowadzących warsztaty

11.04.2017

Game Story II

Między filmem a grą

9:30 – 10:00 Rejestracja i kawa powitalna

10:00 – 10:10 Powitanie

10:10-10:40 SESJA 1: Gry zaangażowane – nowy trend w projektowaniu gier wideo| Paweł Schreiber

10:40 – 11:40 SESJA 2: Łączą nas emocje. Świat filmu i gier – jak tworzyć projekty międzysektorowe?

  • Tomasz Czajkowski, Michał Konwicki, Tomasz Strzałkowski [Studio produkcyjne Orka]
  • Juliusz Zenkner, Dominik Gotojuch [Studio Robot Gentleman]
  • Magdalena Cielecka [Artifex Mundi]

11:40 – 12:00 Przerwa kawowa

12:00 – 13:30 SESJA 3: W co gramy w Europie? Panel z udziałem producentów europejskich projektów dofinansowanych z programów MEDIA i Kreatywna Europa.

Moderator: Maciej Miąsik [Pixel Crow]

  • Brjann Sigurgeirsson „SteamWorld Heist” [Image & Form, Szwecja]
  • Nataša Vujnović Sedlar „Chronicles of the Overworld” [Eipix Entertainment, Serbia]
  • Mattias Ljungström „Future Unfolding” [Spaces of Play, Niemcy]
  • Stan Just „Promised Land Art Festival” [CD Projekt S.A., Polska] Mariusz Szypura „Transatlantic” [Telehorse, Polska]

13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa

14:30 – 16:00 SESJA 4: Modele biznesowe w produkcji filmowej i gier wideo.

Moderator: Jakub Marszałkowski (Fundacja Indie Games Polska, Game Industry Conference)

  • Paweł Miechowski [11 bit studios]
  • Michał Gembicki [cdp.pl/Klabater]
  • Paulina Robaszyńska-Janiec [The House Of Fables]
  • Tomasz Nowak [Grupa BB Media]
  • Alicja Grawon-Jaksik [Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych]

16:00 Zakończenie

11.07.2017

Udostępniaj i zarabiaj

09:00-09:30 Rejestracja i kawa powitalna

09:30-10:15 Co to jest Digital Content? | Marcin Maziarzewski

  • Jak nas zmieniła era cyfrowa?
  • Nowe technologie – nowe szanse, ale stare problemy
  • Od reklamowania do opowiadania
  • Czy grożą nam pionowe filmy? Smartfon jako „pierwszy ekran”
  • Filmy w filmie? Video content marketing w branży filmowej

10:15-10:45 Różnice ATL i Digital | Marcin Maziarzewski

  • Ten okropny content – ATL i digital z kreatywnego punktu widzenia
  • „Nie mam telewizora” – odbiorca epoki cyfrowej
  • Ja, nadawca – czy każdy z nas to mała telewizja?
  • Dlaczego w internecie nikt nie ogląda reklam?
  • Na fali digitalu – jak pływać i nie utonąć w zalewie contentu 

10:45-11:00 Przerwa kawowa

11:00-12:30 Internet – agregacja treści | Tomasz Nowak

  • Zakup licencji a zarządzanie licencjami – różnice i podobieństwa

a)partnerzy sprzedający licencje

b)partnerzy dający zarządzać licencjami

  • Encode House – co to jest i do czego służy

a)repozytorium na pliki

b)specyfikacja plików w Internecie

c)oprogramowanie, kodeki, kontenery

d)rozdzielczość HD, 2K i 4K w Internecie

e)inne zastosowanie Encode House – Bluray UHD

  • Rynek zbytu – VOD w Internecie

a)platformy TVOD

b)platformy SVOD

c)platformy AVOD

d)inne systemy sprzedaży w Internecie – EST, DTO, DTR, Instant Video

e)TV – IPTV plus kanały na żywo

  • Odbiór treści przez widza – w domu i mobilnie.

a)SMART TV – aplikacje i ich dostępność

b)Tablety, telefony – aplikacje Android i iOS

 

12:30-13:30 Lunch

13:30-15:30 Narzędzia i sposoby promocji contentu | Julian Sadovy

  • Ecosystem Digitalowy – jakie są korzyści?
  • W jakich kanałach warto być a w jakich nie?
  • Spójność, spójność i jeszcze raz spójność.
  • Check list – niezbędna do efektywnego wykorzystania contentu.
  • Let’s do it! – razem budujemy ecosystem digitalowy – ćwiczenia

15:30-15:45 Przerwa kawowa

15:45-16:45 Dlaczego content video zastępuje tradycyjne kampanie reklamowe? 

Always On by Chimney | Sylwester Krawczyk

  • Skuteczność contentu video – liczby nie kłamią
  • Piramida contentu – jak różne rodzaje contentu pełnią różne funkcje w budowaniu marki i sprzedaży
  • Proces: strategia/koncept, produkcja, dystrybucja, analityka i optymalizacja
  • Efektywne zarządzanie dużymi ilościami contentu w różnych kanałach
  • Benefity podejścia Always On
  • Case study

16:45-17:45 Udana i nieudana kampania reklamowa w sieci – case study | Julian Sadovy

26.09.2017

Od zera do serwera

09:00-09:30 Rejestracja i kawa powitalna

10:00-11:00 Overview o dostępnych narzędziach i możliwościach jakie dają do zdalnej pracy | Marcin Maziarzewski

  • Z małej chmury duży deszcz – cloud computing bez inwestycji IT
  • Zdalna praca popłaca – kiedy i dlaczego warto używać gotowych rozwiązań do pracy w chmurze
  • Przegląd wybranych DARMOWYCH, GOTOWYCH i PROSTYCH w użyciu narzędzi online pomagających w organizacji pracy i zwiększeniu jej efektywności

11:00-11:15 Przerwa kawowa

 

11:15-12:45 Narzędzia do zdalnej pracy – ćwiczenia (Googler Docs, Trello, Toggl, Slack) | Marcin Maziarzewski

  • Magazynowanie danych bez własnej sieci IT – przegląd możliwości
  • Narzędzia do zarządzania projektem – Trello
  • Narzędzia do efektywnej pracy z dokumentami – Google Docs
  • Narzędzia do zarządzania pracą zdalną – Toggl
  • Narzędzia wspomagające komunikację w zespole – Slack

12:45-13:45 Lunch

 

13:45-15:45 Oswoić technologię, czyli chmura obliczeniowa i Surface w służbie twórców kreatywnych I Olga Budziszewska, Jakub Aleksander Rżany

My się chmury nie boimy – czyli jak się zabezpieczyć przed zagrożeniami gospodarki cyfrowej:

  • słowo o cyfrowej transformacji i dlaczego przemysł 4.0 to szansa na rozwój biznesu producentów audiowizualnych,
  • 4 zasady bezpieczeństwa w chmurze – o czym KAŻDY użytkownik Internetu powinien wiedzieć,
  • cybernetyczna fortyfikacja XXI wieku – czyli jak Microsoft zabezpiecza Twoje dane.

 Przepis na efektywną pracę twórczą (z naciskiem na efektywną, twórczą już macie):

  • O365: moje biuro tam, gdzie ja,
  • od Outlooka do Swaya: najciekawsze funkcjonalności, przydatne tips&trics,
  • ile to kosztuje?? A czy można za darmo?

 Szwedzki stół, czyli rodzina produktów Surface (każdy znajdzie coś dla siebie):

  • wszechstronność,
  • wydajność,
  • piękno,
  • … i to nie jest reklama!

15:45-16:00 Przerwa

 

16:00-17:30 IT dla małych i mikro przedsiębiorstw | Krzysztof Jóźwiak

  • Dam radę – plusy i minusy rozwiązywania problemów IT samemu.
  • Wspólne miejsce dla plików w firmie – lokalny dysk sieciowy i wspólna drukarka.
  • Mały, ale już serwer – lokalny zasób dostępny z każdego miejsca i urządzenia.
  • Pierwszy serwer – jakie możliwości oferuje serwer w małej formie.

07.11.2017

Art-to-business

09:30-10:00 Rejestracja i kawa powitalna

10:00-11:00  Fundusze wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa | Katarzyna Kowalska

11:00-11:15   Przerwa kawowa

11:15-12:00 Venture Capital – logika i język | Małgorzata Walczak

      • Czym jest Venture Capital
      • Venture Capital w Polsce – krótka historia
      • Inwestor Prywatny, Inwestor Publiczny, Podmiot Zarządzający (LP, GP)
      • PFR Ventures – największy Inwestor instytucjonalny w CEE (500MEUR AUM)

 12:00-12:15  Przerwa kawowa

 12:15-13:00 Anioły Biznesu – logika i język | Katarzyna Wierzbowska 

      • Geneza kobiecego ekosystemu startupowego w Polsce.
      • Czym jest business angel investing i na czym polega działalność Aniołów Biznesu?
      • Jakie projekty zyskują zainteresowanie Aniołów Biznesu?
      • Jak się przygotować do pitchingu inwestorskiego?

 13:00-13:45         Lunch

 13:45-14:00         DeepLab Alfa – nowy polski fundusz inwestycyjny wspierający projekty fazy seed i startup w obszarze audio-video i gier I Krzysztof Mikulski

 14:00-16:00         Memorandum inwestycyjne, wskaźniki inwestycji, one pager dla inwestora I Krzysztof Mikulski

                 Memorandum inwestycyjne, czyli czym i jak profesjonalnie uwieść inwestora:

      • odchodząc od sztampy – jak wygrać wyścig o kilka sekund uwagi inwestora?
      • wojna postu z karnawałem – czyli co musi a co może zawierać memorandum inwestycyjne.
      • był sobie człowiek – czyli o tym że to ludzie są najważniejsza częścią każdego projektu.

                 Wskaźniki inwestycji, czyli co ludzie myślą na co zwraca uwagę inwestor a jak jest naprawdę:

      • nie od razu Rzym zbudowano – czyli jakie wskaźniki warto pokazywać na jakim etapie rozwoju projektu.
      • kij hokejowy nie jest Twoim sprzymierzeńcem – czyli jak wiarygodnie pokazać perspektywę rozwoju biznesu nie nadużywając cierpliwości excela i inwestora.

                 One pager dla inwestora – czyli o samoograniczaniu i zdrowym rozsądku:

      • czy policjanci są tylko dobrzy i źli – czyli o tym że nie ma jedynie słusznych rozwiązań na drodze poszukiwania inwestora,
      • co wspólnego ma „biały wywiad” z „białym małżeństwem” w biznesie – czyli o tym że trzeba poznać inwestora zanim mu się przedstawimy i sprzedamy…

 16:00-16:15         Przerwa kawowa

 16:15-17:15         Perspektywy rozwoju rynku VR w Polsce | Marcin Marczyk, Marcin Łunkiewicz

    • nowe możliwości narracji – technologia VR i video 360
    • nowe wyzwania dla twórców i producentów treści
    • możliwości rozwoju VR i AR w Polsce
Share This